Strategia komunikacyjna

Spółka nie może istnieć bez komunikacji ze swym otoczeniem. Warto mieć konkretny plan!

Strategia komunikacyjna jest podstawą przy wszelakich działaniach marketingowych, a więc również komunikacyjnych i public relations. Dobrze stworzona strategia będzie zawierała analizę sytuacji spółki na dzień dzisiejszy, tj. jak firma postrzegana jest przez otoczenie, jaki jest jej wizerunek, jak wygląda rozpoznawalność wykreowanej marki? Określi cele krótko- i długoterminowe, wyznaczy grupy docelowe (co jest niezbędne do wyboru narzędzi oraz określenia kierunków komunikacji), a także zaplanuje konkretne działania i wybierze narzędzia komunikacji spółki z otoczeniem.

Strategia komunikacyjna decyduje o sukcesie skutecznej komunikacji z wybranymi grupami docelowymi. Dlatego też tak ważne jest by powstała i by była stosowana.

Dokument, który Państwo otrzymacie będzie zawierał wiele kluczowych informacji do dalszej działalności spółki oraz jej rozwoju. Co strategia komunikacji da Państwu, jako zarządzającym spółką?

Wiedzę. Dokument zawiera nie tylko analizę otoczenia, czy SWOT lecz również analizę dotychczasowych działań komunikacyjnych spółki. Dostają Państwo pełen przegląd informacji potrzebnych do planowania dalszych działań spółki.

Kierunki rozwoju. Strategia komunikacji jest niczym drogowskaz dla spółki. Wskazuje do kogo spółka powinna docierać z przekazem, jakie działania powinna podjąć by dotrzeć do określonej grupy docelowej oraz jakich narzędzi powinna użyć do realizacji postawionych sobie celów. Dostają Państwo dokładnie określone zadania, które pozostaje jedynie wdrożyć.

Optymalizację finansową. Każda analiza, każde porównanie ofert zajmuje dużo czasu. Mogą Państwo stworzyć strategię sami delegując do pracy swoich pracowników. Oni natomiast swoje codzienne obowiązki odsuną w czasie, co spowoduje przestoje. Zlecając tą pracę IR Communication pozbywają się Państwo podobnych problemów, a praca jest wykonana rzetelnie i na czas.

Zapraszamy do współpracy!